5 Kasım 2016 Cumartesi

DIY Architectural Cube Planter with CLAY | Kilden Mini Mimari Küp Saksılar

Merhaba,
Bugün sizlerle videosunu iki hafta önce çektiğim ve tembellikten kurtulup anca düzenleyebildiğim Mimari Küp Saksıların nasıl yapıldığını paylaşmak istiyorum. Kil Hamuruyla oynamak çok eğlenceli, alın deneyin olmadı canınız ne istiyorsa onu yapın derim.

Havalar soğudu, insanın canı hiçbir şey yapmak istemiyor. Hep tembellik, kedime sarılıp bütün gün yorganın altında uyuyayım istiyorum ama kedim de hiç sarılıp yatıcak cinsten değil, sıkılıyor hanım fazla ilgiden. "Aman sarılma bana" mırlamaları, kucağımdan atlayıp kıvırta kıvırta gitmeler odanın başka bi köşesine... Nerde bebek Nunuşko ah ah.. Büyüdükçe canavarlaştı hanfendi. Tabi bana sökmez bu numaralar. Alıp sıkıyorum bi güzel (bu yüzden kaçıyor olabilir) bende işte kediden ilgi bekliyorum ne yapayım. Herkesin kedisi gibi gelsin sırnaşsın kucağımda uyusun yumoş patileriyle güzel masaj yapsın istiyorum. Yok anam, anca ısırsın pusu kursun bi köşede haspam.

Siz bu kil şeysine bakadurun, ben soğuk havaya daha uygun bir uğraş buldum, onu sizlerle paylaşacağım yakında. Çok eğlenceli ama sabır isteyen bir iş. İnstagram hesabımda bir takım spoilerlar vermiştim. Buraya tıklayarak görebilirsiniz. Baktım Lunadan hayır yok ben de evde küçük bir yumoş hayvan kolonisi oluşturmaya karar verdim. Çok yakında fotoğraflayıp paylaşacağım. Öpüyorum.






Today I'm gonna show you how to do Tumbler inspired Architectural Cube Planter with CLAY

♥ EASY TO DO AND SO MUCH FUN ♥ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder